torsdag 7. april 2011

Har endelig begynt på en ny stol!

Nå har det vært stille lenge her på bloggen min, men i dag har jeg lyst til å vise frem et før-bilde! Denne stolen pluss en til fant jeg på finn, og nå står de begge til tørk etter en omgang med malekosten. Tror de kommer til å bli utrolig fine! Har bare bestemt farger til den ene, så hvis noen har forslag til den andre, så bare kom med det:)

Har kost meg med en bloggerunde i kveld, og fått masse ny inspirasjon fra dere!:)

Ønsker dere en god kveld!

6 kommentarer:

Bekka sa...

Koselig at du er tilbake på bloggfronten igjen :) Gleder meg til å se stolene når du har tryllet dem ferdige og fjonge!
God helg :) Klem fra Bekka

Siljes Hobbyrom sa...

Lang pause hos deg også... Bra du er tilbake ;))

Å disse stolene tryller du jo så nydelige!!

Hadde vært kjempekos å komt innom på en kopp kaffe :)) Virkelig :o))

Må ha en strålende søndag!
Klem

Anonym sa...

Endelig "liv" på bloggen din igjen! Gleder meg til å se stolen ferdig! Si i fra når du er klar for lokale loppis-turer på Jeløy:-) Klem Kamilla

Grønnsakshagen sa...

Silje, kaffen er klar:)

Kamilla, koselig at du fortsatt har tittet innom, håper å skrive mer fremover nå! Gjerne med på lokale loppiser ja, og gleder meg til det store i august:) klem

elin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Heisann:)
Kjempe mye fint du tryller frem:)Så flink du er:)
Jeg skal trekke om noen rokokko stoler selv tenkte jeg:)Men hvor år du tak i di fine stoffa du trekker dem om med???

Vennlig hilsen Kristine Ramsnes:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...