mandag 20. september 2010

Speil speil på veggen der..

I dag var jeg innom Fretex her i byen, og fant en del småting som fikk bli med meg hjem. Da jeg var på vei ut av butikken, så jeg plutselig dette nydelige speilet som akkuratt hadde kommet inn. Ikke var prisen så værst heller, så det var ingen tvil om at dette skulle få et nytt hjem hos meg!
Det er tungt og baksiden er dekket av mørkerødt stoff.
Nå er spørsmålet hva jeg skal gjøre med dette? Skal det få bli som det er, eller skal det få en ny farge? Det frister å spraye det hvitt eller sølv, men det er synd å "ødelegge" noe så gammelt og vakkert...

3 kommentarer:

Siljes Hobbyrom sa...

Heihei!! Grattis med ny-oppstartet blogg! ;)
La meg til som følger, og tror jammen jeg ble din første ;))

Nydelig speil du har fått tak i!! Tenk å være så heldig da ;) Tror detaljene på det hadde kommet enda finere fram om det hadde blitt lysere, men var jo flott nå også ;))

Ønsker deg ei super ny uke! Og jeg gleder meg til å følge med videre her!

Klem fra Silje

Grønnsakshagen sa...

Hei min første følger:) Det var koselig at du la deg til og tok deg tid til å kommentere her hos meg! :)
Ha en fin uke du også, nydelig høstvær:)
Klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gu for et nydelig speil! Ville være synd å male det. Pssst, du har vunnet en trøstepremie i giveawayen min, kom innom Mies Lopper og finn deg en premie :) *♥*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...