søndag 10. oktober 2010

Rokokko i sagashopen

 

2 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Hei! Først må jeg si tusen takk for de pene ordene du la igjen hos meg. Kjempelekkert bord, jeg var inne på shoppen din og så de fine tingene du har for salg. Den gamle puffen/krakken kommer til å bli fin med litt TLC, jeg liker disse gamle puffene som jeg kaller de. Den har sikkert tilhørt et soveromsmøblement en gang. Lykke til med drømmen om hus i Sverige, jeg var i slutten av 40-årene før min hyttedrøm ble oppfyllt..og du er jo bare "barnet" enda..hihi...mange år igjen, Saga! Ha en flott kommende uke, klem fra Jorunn

Unknown sa...

Heisann. Takk for koselig kommentar hos meg. :-) Er veldig fornøyd med benken selv. Ser du også har satt i stand masse flotte ting! La meg til som følger hos deg jeg. Gleder meg til å se mer! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...