tirsdag 19. oktober 2010

Rustikk/elegant rokokkostol - med før/etterbilder





Som dere kanskje har fått med dere, holder jeg på å rydde i kjelleren, så Saga-mannen får begynt å pusse opp. Der har jeg lagret masse flotte møbler som jeg gjerne skulle spart til vi får større plass, men jeg innser jo at jeg ikke kan ta vare på alt. Så nå for tiden koser jeg meg med å pusse opp noen av møblene, og noen av de havner i Sagashopen
Nå har turen kommet til denne flotte, gamle rokokkostolen. Jeg grublet litt på hva jeg skulle gjøre med den, men så kom jeg over dette nydelige stoffet, og da var det bare å sette i gang!
Jeg valgte å beholde treverket orginalt, for jeg syns det slitte treverket passet utrolig godt til det flotte stoffet! Eller hva syns dere?

Slik så stolen ut før:







7 kommentarer:

Gammel stil sa...

GUUUUUD, så nydelig:) Heldige deg!!!

Klem:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

DU er flink å pusse opp also! Eg er imponert!
Stolen vart kjempefin!

Klem M♥

Bekka sa...

Så dyktig du er - den ble kjempefin! Syns den originale fargen på stolen var veldig fin og passet nydelig til stoffet :)
Klem fra Bekka

Unknown sa...

Så utrolig fin den ble! :-)

Ann sa...

Helskjønn!! :))

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Anonym sa...

I think one of your advertisements caused my internet browser to resize, you might want to put that on your blacklist.

Jenny sa...

Nydelig stol. Jeg er i gang med et lignende stol og lurer derfor fælt på hvor du fik takk i dette stoffet. Sliter med å finne fine stoff.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...