onsdag 27. oktober 2010

Buddah i gangen


Alle må ha litt humor i interiøret, må man ikke? Vi har flere slike elementer, og den tjukke gullbuddahen vår er en av de! Saga-mannen og jeg har nemlig en ting for elefanter, av en eller annen grunn, og da vi kom over denne glorete versjonen for et par år siden, likte vi den begge to umiddelbart. Utrolig nok!
Gullbuddah står for tiden sammen med mannens høyt elskede minitre, på telefonbenken i gangen.

I morgen skal jeg hente det nye kameraet mitt, og da skal dere få se vårt siste møbelprosjekt.. (så sant jeg får kameraet til å fungere da!)

Her er en liten smakebit:



5 kommentarer:

Bekka sa...

Jeg syns den var kul jeg - liker litt eksotiske og annerledes ting :)
Så spennende med nytt kamera. Jeg har funnet ut hvilket speilreflekskamera jeg vil ha nå, men får det ikke før til jul. Føles som en evighet...
Gleder meg til å se det siste prosjektet!
Klem fra Bekka

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det prosjektet såg spennande ut!!:)
Og humor i interiøret er viktig, artig buddha;)
Ha ein finfin dag!
Klem:)

Grønnsakshagen sa...

Takk:-)
gøy med kamera ja, skjønner godt at du er utålmodig bekka! Jeg har kjøpt meg et helt enkelt et altså, må begynne et sted:-) syns det er kjempegøy å ta bilder da, koser meg nå. :-)
klem fra saga

Hjertedamas blogg sa...

Vedr kommentar: Joda, det var på Jeløy kirke:DDDD Jeg fant denne lille gamle stolen, som er fra 1850 årene, omtrent:DDDD Et lite rundt skap med marmorplate, et trillebord og veven min:DDDDD Bor du i nærheten? Klemz

Ann sa...

Har hatt Canon EOS speilreflekskamera i flere år no, men oppdager fremdeles stadig nye funksjoner og innstillingsmuligheter ved kameraet! ;))

Hei forresten! :0) Og tusen takk for at du har linken fra bloggen din til Giveaway-trekningen på Glassveranda!! Spennende blogg du har, jeg bare elsker før-etterprosjekter, så jeg har lagt Sagas interiør inn i bloggrollen i margen på Glassveranda i dag slik at jeg kan finne tilbake til deg! ;) Jeg var så flink til å legge alle spennende bloggen inn i bloggrollen til å begynne med, men etterhvert som trafikken økte ble det bare tull med de ambisjonene, men nå er i hvertfall du på plass der! ;)

Den Buddhaen din, den holder en liten slags boks i den ene hånden, gjør den ikke? Det finnes mange typer Buddha-statuer, men denne med boksen/skrinet/den lille urnen i én hånd er en såkalt Medisin-Buddha. Den bringer helse til kropp og sinn og derfor også lykke og suksess ifølge Buddhologien. Det må da være en flott ting å ha i entréen hvor den daglig kan bringe lykke til deg og dine! ;)

Ha en fortsatt fin uke! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...