onsdag 1. desember 2010

Syskrin!

 Nå er jeg så utrolig glad! Se hva jeg fant i bruktbutikken, et utrolig nydelig syskrin! Det er fra 50-tallet, i følge damen i bruktbutikken, og det var det fineste de noengang hadde hatt der. Det er nemlig i utmerket stand. Hun ville egentlig hatt det selv, men heldigvis ble det med meg hjem!
Jeg har bestemt meg for å la det være akkuratt som det er, og jeg tror jeg skal bruke det som nattbord når vi har pusset opp soverommet.
Jeg er så glad at jeg må smile hver gang jeg ser på det:-)


 I morgen er det trekning på giveawayen, gleder meg til å se hvem som vinner! Utrolig mange som har meldt seg på, jeg er helt overveldet.
Ønsker dere en fin kveld, regner med det er mange som gleder seg til kalenderåpning i morgen:-)


4 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig syskrin:DDD Fantastiske flott ben:DDD Kult å bruke den som nattbord:DD På manens side, antar jeg??? Lett vei for han, når han skal sy i knappene i skjorta...... klemz

Solstrålå sa...

Skikkelig fint syskrin!
Off,jeg tenker på det fine syskrinet som havnet på dynga for noen år siden!
Ja,ja,en får ikke gråte over spillt melk,som en sier!
Goe klem fra Sol

Bekka sa...

Skikkelig nydelig! Helt enig i at det bør beholdes akkurat som det er. Mamma har et nesten identisk stående på sitt syrom nå, det var mormoren sitt før. Det er også i helt utmerket stand, veldig koselig :)
Klem fra Bekka

Grønnsakshagen sa...

Takk for koselige kommentarer:-)
Nå er syskrinet blitt til nattbord, mannen ville ikke ha det på sin side av en eller annen grunn! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...