onsdag 17. november 2010

Årets farsdagsgave - litt på etterskudd

Siden mannen var på jobb hele helgen, ble det farsdag på etterskudd her hos oss! Her kan dere se hva han fikk i gave, en søt pappa-pute:-)
Selve ideen var min fortjeneste (etter å ha sett bilder av pappa-puter rundt i bloggene), men resten gjorde hun selv, kjempeflink
Jeg syns den passer fint i den nye stolen jeg har trukket om, den skal dere få se mer av når jeg får tatt litt bedre bilder.

Silje fra Siljes Hobbyrom har ønsket seg en forklaring på hvordan jeg trekker om stolene, og det skal jeg lage! Med bilder, tenkte jeg, så er det lett å se hvordan jeg gjør det. Jeg har begynt alt, men nå skal stolen grunnes og males før jeg fortsetter. Lover at det ikke skal ta så lang tid før forklaringen kommer altså:-)

Kjempe gøy at så mange har meldt seg på giveawayen min, fortsatt er det mulig å melde seg på! :-)

4 kommentarer:

Solstrålå sa...

Knallfin pute Saga!
Så må jeg skryte av de fine stolene du trekker om!!Nydelig arbeid!
Skal bli kjekt å se bildene og forklaringen.
Nattinatt!
Klem fra Sol

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg pute☺
Min kjære fekk personleg almanakk med bilder av han og sin sønn på fram og bak sida☺

Ha ein super dag☺

Klem M♥

Anne N. sa...

Hoho, herlig pute til far :o)
Så spennende da, gleder meg til å se arbeidets gang med stoltrekking!!
Klem, Anne:)

Siljes Hobbyrom sa...

Så koselig!! ;))
Og aner meg en arvtager av dine talenter?? ;)

Gleder meg veldig til forklaringen!
Må ha en god natt!

KLEM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...