tirsdag 9. november 2010

Loppespeil - før og etter


Dette speilet kjøpte jeg i sommer på loppemarked, syntes det var så fint... Det var mørkt og gullfarget, og jeg tenkte først å ikke gjøre noe med det. (alt trenger jo ikke males!)
Prøvde det både i gangen og på soverommet, men det passet bare ikke inn.. Så nå har det ligget i boden i noen måneder, før jeg nå sprayet det lyst. Syns det ble pent, men har likevell ikke klart å finne et sted det passer inn! Sukk.. Skulle hatt bedre plass her, ønsker meg masse unyttig plass som kan brukes til sånt altså! 


Se de nydelige blomstene da, er dette rokokkostil eller? Noen av dere som vet?




Her er før-bilde av speilet. Men bildet lyver ganske mye, fargene ser mye penere ut her enn de var i virkeligheten! Det var  mye mer gullfarget. Her så det jo nesten sølvfarget ut, og det var det absolutt ikke. Angrer jeg litt på at jeg sprayet det tro.. for det ble jo litt dumt når det ikke passet inn hverken som mørkt eller lyst.. :(
Kanskje det havner i Sagashopen så andre kan få glede av det?!


Og jeg blir så glad av alle de nye følgerene som har lagt seg til, utrolig koselig! Velkommen skal dere være:-)


7 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Hvor mye skal du ha for det???? Dritstilig:DDDDD klemz

Hos Tromsdal sa...

Speilet ble riktig så flott!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg har spraya eit liknande i kvitt og vart kjempefornøgd!! Synd du ikkje har plass til det, for det var heilt nydeleg! Du får garantert solgt det:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Bekka sa...

Jeg likte det kjempegodt som hvitsprayet! Aner ikke om det er rokokkostill eller hva det er - nydelige detaljer er det hvertfall :)
Klem fra Bekka

Hjertedamas blogg sa...

Award på bloggen min:DD Klemz

Anne sa...

aldeles nydelig!

Anonym sa...

Det minner meg om treskjæringa til bestefar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...