lørdag 13. november 2010

Lys rokokkostol - før og etterbilder


 Denne stolen har jeg kost meg med sånn innimellom alt annet denne uka. Den er helt lik som en jeg har trukket om før, damen som kjøpte den første ønsket seg nemlig en til. Håper hun blir fornøyd med denne også! Jeg syns det slitte treverket passer så godt til det lyse, skinnende stoffet, det gir en stilig effekt.
Stoffet kom jeg over på bruktbutikken for en stund siden, og møbelbåndet er kjøpt på Syhjørnet i Moss.


Mannen har vært så snill og reparerte en ødelagt stol for meg i går, og den har jeg allerede planene klare for. Den skal bli en helt anderledes enn de jeg har trukket om før, så det tror jeg blir kjempegøy!!

Her er før- og underveisbilder av stolen:


Og tror dere ikke mannen kom hjem med blomster til meg i går... Heldige meg:-)
Ønsker nye følgere velkommen, kjempekoselig å se at besøkstallene øker for hver dag! Og alle dere som sier dere er innom og kikker her, legg igjen noen ord da vel! :-) Ønsker dere alle en god helg!


16 kommentarer:

Unknown sa...

Stolen er lekker;-)
Spennende å se hva det neste blir ;-D

Klem fra Grete

Fossestua sa...

Flott stol og nydelige roser :)
Klem fra Lise

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig stoff, og nydelig med det brune og slitte treverket:DDDD Så artig og finne stoffer på bruktbutikken, som kan brukes til å trekke om møbler i. Foresten, så ser det ut som om du har gjort en nydelig jobb:DDD klemz

Grønnsakshagen sa...

Tusen takk :-) Så fint at dere likte den! Håper den nye eieren også gjør det, den blir hentet til uken. I dag holder jeg på med siste finpussen på enda en, men er redd dere skal bli lei av stolene mine, så får vise dere litt annet først.. :-)

Bekka sa...

Den er kjempefin - jeg er sikker på at hun kommer til å bli fornøyd :)
Så koselig med blomster!
Ha en fin helg :)
Klem fra Bekka

Solstrålå sa...

Snill mann du har!!
Stell litt godt med han i helga da!!
God helg !
Store klem fra Sol

Solstrålå sa...

En liten hilsen til deg på bloggen min!
Klem fra Sol

LM sa...

Heisan! Som lovet en liten kommentar og oppmuntring fra meg. Dette må du fortsette og utvikle! Du er kjempeflink!

Violetta sa...

Alltid kos med litt tid for to, og byen vi var i er Moss ;-)
Så flink du er med oppussing av møbler! Hadde jeg bare hatt plass skulle jeg gjerne hatt den hvite/lilla stolen.
Irriterende å bo i en liten tomannsbolig... bortsett fra når det er tid for helgevask ;-)

Siljes Hobbyrom sa...

Kjempelekker!! ;))

Men er dette slikt som "vanlige" folk får til?
Hadde vært gøy å se hvordan du gjør det, selve omtrekkingen ;))

Ha en fin kveld!
Klem

Anne sa...

så nydelige ting du har forvandlet her!
og tusen takk for fin kommentar hos meg:-)

Randi sa...

Hei! Så koseleg at du ville vera med på min lille giveaway. Alltid kjekt når nye legg at spor, så eg kan finne nye flotte blogga :-)
Og det gjorde eg jo verkeleg denne gangen. La meg til som følgjar her eg, for her vil eg følgje med vidare! Så flott den stolen vart, utruleg flink med sånn omtrekking av møbler du. Ser du har gjort fleire flotte stola.
Ønsker deg velkomen til meg, og ha ei flotte ny veke.
Klems

elin sa...

Så fin den ble ! :-)

Siljes Hobbyrom sa...

Håper det var greit at jeg linket til deg?? ;)
Ble så glad når du skrev du skulle legge ut bilder steg for steg! ;))

Gleder meg!

Må si ifra viss jeg skal fjerne det!

KLEM

Iselin sa...

Heisann!

Slenger meg med på den - gleder meg veldig til å se. Jeg har to stoler stående ganske lik på din - og jeg har ett spørsmål: Hvordan fjerner du naglene? Har prøvd med det ene og det andre uten å lykkes - og så er jeg jo så redd for å ødelegge stolen.

Håper du tar deg tid til å svare.

Ha en fin kveld videre, og lykke til :-)

Caroline sa...

Så flink du er,stolene er kjempefine;)Hilsen Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...