lørdag 6. november 2010

Hjertestol til en liten frøken - med før/etterbilder


For et par uker siden fant jeg en morsom hjertestol på Fretex til 40 kr. Så har det seg slik at på det ene barnerommet her står det en grusom kontorstol, jeg har tidligere pusset opp en pen stol og prøvd å bytte den ut, men uten hell... Så da jeg fant denne hjertestolen bestemte jeg meg for nok en gang å prøve på en aldri så liten byttehandel med en sta frøken!!
Hun bestemte at den skulle bli hvit og grønn, og gikk tvilende med på å flytte kontorstolen ned i boden mens denne fikk stå på rommet og vente på omtrekking. Hun ønsket seg imidlertid enda en stol, til bestevenninnen, og siden jeg virkelig ikke ønsker kontorstolen opp igjen ble jeg ekstra glad da jeg kom over enda en hjertestol! På Fretex denne også, til 60 kr.


Stoffet er kjøkkenhåndkler fra Åhlens, 79 kr for 3 stk.
Den ene stolen har nok vært lagret ute, der må alt byttes så den er jeg ikke ferdig med enda. Men den andre er klar, og er allerede i bruk. Og til min store glede er det ingen spørsmål etter kontorstolen, jippi!!




Den andre stolen skal dere få se så fort jeg har fått laget ny plate til å feste stoffet på!!



14 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så utruleg fin den vart!!:) Du har virkeleg auge for muligheter:)
Ha ein finfin kveld!
Klem:)

Hjertedamas blogg sa...

Så fin stolen ble:DDDD klemz

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å dette vart fint!!!☺☺
Eg har to slike stolar med sebrapels☺
Kanskje eg skal bytte stoff på dei..so får dei kanskje komme fram frå der dei måtte vere....☺

Klem M♥

victoria (huset i byen) sa...

Så flott stol, skjønner godt at frøken ble fornøyd med den, og kjempelurt å bruke kjøkkenhåndkle, kan jo brukes til så mye, og takk for kommentaren på sofaen min er veldig fornøyd med den selv også ;)
ha en fin helg
klem victoria

Fossestua sa...

Så fin den ble! Frisk og glad farge :)
Klem fra Lise

Violetta sa...

Oi, kjempestilig! Så flink du er, og så flott stolen ble! :)

Takk for koselige kommentarer hos meg! Jeg setter veldig pris på det selv om jeg har vært utrolig treg med tilbakemeldinger i det siste!
Blir nok bedre!
Har lagt deg i bloggrollen min, så da har jeg bedre oversikt vet du ;-)

Trine sa...

Takk for hyggelig hilsen i bloggen min :) Og så fant jeg turen inn til deg også, legger meg til som følger jeg! Flott blogg og mange fine prosjekter :) Hilsen Trine

Bekka sa...

Så søt!! Veldig fine stoffer du fant og så fint du har trukket dem om :) Du imponerer som alltid!
klem fra Bekka

A-I sa...

Der fikk jeg rotet meg inn i bloggen din også, og nå har jeg lest den helt tilbake til start! Fin er den, og så masse flotte møbler dere har reprodusert!!

Popsinune sa...

Wow! Den ble utrolig tøff!

Nina sa...

Tusen takk for et hyggelig kommentar ;). Du ser ut som en dame som virkelig har mange kreative prosjekter på baken ;)!

Anonym sa...

Så fantastisk fin stolen ble, og det ved hjelp av kjøkkenhåndklær. Jeg skjønner godt at den lille frøkna er fornøyd med den ja ; ). Du lager så mye fint!!! ; )
Klem fra Solvor svigermor

Herman Grans ♥ sa...

Kjempefin! :) Mykje koseligere etterpå ;)
God natt. Klem fra Grete

Lotta sa...

Åh superfin!*Me like*

Tirsdagsklemmer til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...