torsdag 4. november 2010

Tilhørte Moss Bryggeri - og nå er den Saga sin!


Se hva jeg fant! Jippi! Denne kassen bare måtte jeg ha, den oppfyller jo alle krav til hva jeg liker: den er gammel, den har sjel og historie, og den kan brukes på nytt. Jeg så den i vinduet i går da jeg kjørte forbi bruktbutikken, men hadde ikke tid til å stoppe. Så i hele går gikk jeg og tenkte på den, og i dag tidlig kl 10 da butikken åpnet sto jeg allerede på utsiden og ventet... Og så ble den min!


  


Jeg tenkte å ha kassen under den nye sjenken vår, den passer perfekt til å skjule ledninger og høyttalere i. Gleder meg til Sagamannen kommer hjem og ser den (hvis ikke han snikleser på bloggen først??), håper han liker den. Jeg syns det blir så fint med kontrasten fra den pene sjenken til den shabby kassen. Me like:-)

Hva syns dere om den "nye" kassen min da? :-)





6 kommentarer:

Fossestua sa...

Herlig med slike gamle saker...spesielt de med historie :)Grattis med skatten :)
Klem fra Lise

Bekka sa...

Kul! Kjempegøy å ha en sånn :)
Heldige du som bor på Jeløya da, det er så fint der! Nei, jeg bor ikke i Moss, men i Follo, så ikke så langt unna og har både litt familie og venner i Moss. Vi giftet oss tilogmed i Moss faktisk :)
God helg!
Klem fra Bekka

Hjertedamas blogg sa...

Kjempekulkasse, uææææh, sånn vil jeg også ha, uæhhhhh Noe så artig. Nydelig duk:DDD Elsker de kontrastene mellom den gamle kassa, og den hekla duken:DDD Klemz

Grønnsakshagen sa...

Så gøy at dere også likte den:-)
Mannen likte den også kjempegodt, han så den med en gang han kom hjem!
Hjertedama, du burde jo også ha en sånn ja, lokalhistorie:-)

Milla sa...

Er så koselig med slike kasser:) lett lenge etter en selv :)spesielt med en historie:)
klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Den skulle vært min..... *sukk*

♥ Mossejente ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...